Saappaanheittajien talo
Palvelu sulkeutuu 31.12.2020!

Heittäjien klubi

Pääovi
Uutiset
Heittäjien klubi
Kilpailukalenteri
Heittäjän ABC
Tulokset
Cupien pisteet
Ranking
Tilastoja
Ilmoittautuneet
Rekisteröidy
Kisastudio
Netti TV
Henkilöt
Gallupit

Saapasblogit

Suomen Saappaanheittajat FacebookissaSuomen Saappaanheittajat
IBTA FacebookissaIBTA

31.12.2016 lakkautettu Suomen Saappaanheittoliitto

Tunnus:

Salasana:

Suomeksi
In English
Italiano

Palaa

Kiitos ja anteeksi

Luokka: Keskustelu

Kirjoittaja: Jorma Rajakannas
Pvm: 24.09.2012 07:58
Luettu 2922 kertaa

Kiitos Eijalle kannustuksesta. Kiitos myöskin niille lähes 100 heittäjälle jotka Leppävirralla olitte. Anteeksi pyynnön esitän Jarmo Vuolaselle, epäilin punumustaa saapasta jälkikäteen kentälle tuoduksi, mutta keskustelin kisan jälkeen toimitsia porukoiden kanssa ja kyllä saapas oli lennenlyt kentälle jo aiemminkin vaikka itse en sitä kylläkään nähnyt.

Hyvä niin! Samalla Jarmon ja minun yhteinen 40 vuotisjuhlakisa sai arvoisensa Heittojuhlan.

Jarmon kanssa kilpailun ensimmäisen kerran vuonna 1972 Kangasalalla TUL:n A-poikinen mestaruuskilpailuissa (alle 18v). Laji oli montakin mutta kuulantyöntö jäi mieleen. Jarmo voitti ja minä olin kolmas. Jarmon seura oli Vantaan Veikot ja minulla Varkauden Tarmo.

Tänä päivänä Jarmo on säilyttänyt urheilijan olemuksen ja alkulämmittelyn hän hoitaa huolella. Minulla on säilynyt pitkätukka, nytkin lähes harteille asti roikkuu. Kangasalalla tukka oli puoliselkään ja muistan vielä kun reissulta jäi kampa kotiin, niin olihan tukassa melkoinen selvittely kotona.

Kiitos vielä kaikille ja jos ei aihetta ilmaannu niin lopetan kirjoittelut näille sivuille.

a

Lisää uusi
Palaa
Vanha talo
Published by Saapasmedia Copyright by Kauniskaari Oy