Saappaanheittajien talo
Palvelu sulkeutuu 31.12.2020!

Heittäjien klubi

Pääovi
Uutiset
Heittäjien klubi
Kilpailukalenteri
Heittäjän ABC
Tulokset
Cupien pisteet
Ranking
Tilastoja
Ilmoittautuneet
Rekisteröidy
Kisastudio
Netti TV
Henkilöt
Gallupit

Saapasblogit

Suomen Saappaanheittajat FacebookissaSuomen Saappaanheittajat
IBTA FacebookissaIBTA

31.12.2016 lakkautettu Suomen Saappaanheittoliitto

Tunnus:

Salasana:

Suomeksi
In English
Italiano

Palaa

Nivalan Kilpailun mietintää

Luokka: Keskustelu

Kirjoittaja: Markku Haikara
Pvm: 08.08.2007 09:34
Luettu 3372 kertaa

Nivalan Suomi-cupin kilpailu on ohi ja ajattelin turinoida vähän siitä. Kilpailupaikka muutettiin pesäpallokentältä kyseiselle pellolle koska saimme kilpailun sponsoriksi Savenmaa kaupan. Heidän mukaan tuleminen oli suuri apu meille. Saimme tiedon kilpailusta laajalle alueelle koska liike kustansi mainosten painon ja levityksen, mainoksia lähti liikkeelle yli 20000 kpl. Ehtona sponsorointiin oli, että kilpailut järjestetään liikkeen läheisyydessä. Saimme lahjoituksena yleisten sarjojen pääpalkinnot ja siitä kiitos.

Kisajärjestelyt eivät kuitenkaan olleet tässä, kenttä piti laittaa kuntoon, pelto oli pari viikkoa ennen h-hetkeä vielä viljalla joten ainakin minulla oli kysymysmerkkejä ilmassa. Kestääkö kenttä heittäjiä ja mitä sitten, kun sataa vettä.

Päätettiin kuitenkin, että kilpailut ovat siinä ja aloimme tehdä heittopaikkaa heittäjille mahdollisimman hyväksi. Se oli tiedossa, että saappaan tippumispaikka tulee olemaan märkä. Viikkoa ennen kilpailua aloimme tehdä heittopaikkaa, tietenkin säänhaltija kiusasi meitä ja vettä satoi melkein joka päivä. Keskiviikkona tamppasimme paikan kovaksi ja jätimme sen silleen. Toivoin itse, että sää olisi ollut aurinkoinen ja vähän tuulinen, että kenttä kuivaisi lauantaiksi.

Perjantaina, kun olimme tekemässä myyntikojuja ja siltoja, alkoi sataa ihan kaatamalla, kuin sieltä kuuluisasta paikasta, yhdentoista aikaan illalla sade lakkasi ja kenttä oli sen näköinen, että huhhuijaa.

Onneksi kilpailupäivänä ilma suosi meitä ja saimme kilpailun vietyä läpi. Kenttä oli todella märkä ja liejuinen, saappaat olivat kyllä kamalan näköisiä. Olen iloinen siitä, että Nivalaan saatiin kovatasoinen kilpailu aikaiseksi. Pasin heitto oli hienoa katsottavaa kuin muidenkin. Sain taas uusia tuttuja kilpailijoista ja on taas mukava mennä kilpailuihin kun siellä on tuttuja, hyvän porukan kanssa on mukavaa tehdä tätä työtä. Olen Nivalassa saappaanheiton viestintuoja ja olen siitä iloinen. Iloisia kasvoja oli paljon katsojilla ja myös kilpailijoilla, huumorinkukka kukki

En tehnyt tätä kilpailua suinkaan yksin, erityiskiitos kuuluu Nivalan Pesis organisaatiolle, joka toteutti kilpailun. Juniorit tekivät taas pitkän päivän saapasten palauttajina heille suuri kiitos. Kiitos myös kilpailijoille ja katsojille, teille on mukavaa tehdä kilpailuja.

Lisää uusi
Palaa
Vanha talo
Published by Saapasmedia Copyright by Kauniskaari Oy