Saappaanheittajien talo
Palvelu sulkeutuu 31.12.2020!

Heittäjien klubi

Pääovi
Uutiset
Heittäjien klubi
Kilpailukalenteri
Heittäjän ABC
Tulokset
Cupien pisteet
Ranking
Tilastoja
Ilmoittautuneet
Rekisteröidy
Kisastudio
Netti TV
Henkilöt
Gallupit

Saapasblogit

Suomen Saappaanheittajat FacebookissaSuomen Saappaanheittajat
IBTA FacebookissaIBTA

31.12.2016 lakkautettu Suomen Saappaanheittoliitto

Tunnus:

Salasana:

Suomeksi
In English
Italiano

Palaa

Palkittavien säännöistä

Luokka: Tiedotteet

Kirjoittaja: Jorma Nyyssönen
Pvm: 14.11.2007 04:53
Luettu 3272 kertaa

Olen nostanut monta kehitys asiaa näille sivuille, mutta mistään ei lähde keskustelu käyntiin, joku murrekannanotto saa koneet laulamaan jolla ei mitään merkitystä itse lajin kannalta. Nostan taas yhden asian esille joka ei mielestäni vastaa nykyaikaa. Saappaanheittoliitolla on selvät säännöt jonka mukaan palkitaan parhaat heittäjät. Varmasti palkitan paras niillä säännöillä, mutta onko hän meritteiltä paras? Ajatellaan kuluvaa vuotta sekä N/M maailman mestarit eivät ole parhaita vaan kaukana siitä, ei ole MM-hopeaakaan voittanut, eikä vielä pronssimitalistikaan. Ei ole ME tuloksijakaan heittäneet parhaita. Varmaan tämä ei meidän laji-ihmisiä haittaa,mutta jos meidän pitäisi esittää Suomen parhaaksi saappaanheittäjäksi urheilutoimittajille, niin ketä me esitettäs? Kertoisimmeko että meidän pisteiden mukaan hän on meidän paras heittäjä, vaikka olisi esim MM-kisoissa sijalla kahdeksan? Eipä ne tuommoisia selityksiä ottaisi vastaan, vaan selkeesti paras heittäjä on hän joka voittaa lajin MM-kultaa, tänä vuotena Berliinin vaikeat kelit parhaiden hallitsivat Sari Kieloaho ja Juha Turunen, eikä näiden pitäisi olla parhaita ja näistä kahdesta paras on minun mielestäni Sari Kieloaho, kolme MM-kultaa, Juhan kahta vastaan. Tietenkin jos palkitaan kisoja eniten kiertäneet ja cupin pisteitä keränneet niin sitten lista muuttuu. Itse poistaisin koko pisteytyksen ja hallitus kokouksessaan päättäisi parhaat.Näihin asioihin voisitte ottaa kantaa ja jos olette minun kanssani erimieltä,niin hyvä ja samaa mieltä niin vielä parempi

Lisää uusi
Palaa
Vanha talo
Published by Saapasmedia Copyright by Kauniskaari Oy